Sekce č. 1 (Section
No. 1)
Diplomové práce (Diploma
works)
1. místo
Veronika Tobolková
Technická vzdelanosť jako
súčasť všeobecnej vzdelanosti (Technical education as the part of
the general education)
2. místo
Petr Simbartl
Multimediální podpora výuky - videopořad (Multimedia support of
education - video course)
3. místo
Jiří Kamený
Hračky a rehabilitační pomůcky
pro handicapované děti (Toys and rehabilitation tools for disabled
children)
další pořadí
Petra Vaňková
Počítačem podporovaná tvorba
myšlenkových map (Computer aided mind mapping and concept mapping)
Łukasz Piecuch
Flash a ActionScript 3 - použití s jinými technologiemi (Flash and
ActionScript 3 - usage in conjunction with other technologies).
Nika Ostan
Výukový pracovní projekt - Výroba šperků. (Project learning work at
technical days with the model PUD – BJ »The making of jewellery« »From
idea to the product« )

Miroslav Vild
Zpracování digitálního videa - tvorba výukových filmů (Digital video
processing - production of educational films)

Tomasz Warzocha
Radiotelefony – funkce a
využití (Radiotelephones – the sign and implementation of laboratory
set)
Zdeněk Kleisner
Ekologické zdroje energie v
Plzeňském kraji (The ecological sources of energy in the Pilsen
region)

Mateusz Drabczyk
Počítačová
podpora ve vyučování (Project teaching batches to a subject computer
support in school teaching)
Michał Pękala
Programování aplikace RIA v Adobe Flex (Programming of RIA
application in Adobe Flex)

Sekce č. 2 (Section
No. 2)
Multimediální a didaktické práce (Multimedia
and didactic works)
1. místo
Michaela Kloučková
Využití nástroje Cabri pro podporu výuky matematiky (Using of Cabri
tools to support teaching of mathematics)

2. místo
Michal Hraška
Podpora
vyučovania prostredníctvom katedrového internetového portálu (Supporting
teaching through depatrmental internet portal)
3. místo
Jiří Vohradský
Víceúčelové e-learningové kurzy digitální techniky a digitálních
technologií (Multipurpose e-learning courses focused on digital
hardware and digital technology)

další
pořadí
Robin Horák
Online kurz pro procvičování výpočtů v elektronice (Online course
for practicing calculations in electronics)

Tomáš Jaskowiec
Učební pomůcka pro výuku geodézie (Teaching aid for teaching geodesy)

Michal Kuneš
Webová aplikace pro soutěž tvořivosti studentů PedF (Web application
for creativity contest for students of the Faculty of education)

Tomáš Šujan
Motory ve fyzikálním učivu - multimediální výuková podpora (Engines
in physical curriculum - a multimedia teaching aid)

Tereza Hrabkovská
Atlas mikrostruktury dřeva exotických dřevin (The exotic tree
species microstructures atlas)

Marie Werthanová
Atlas makrostruktury dřeva exotických dřevin (The exotic tree
species macrostructures atlas)

Jan Lavrinčík
SEZP: systém evidence zahraničních pobytů (SEZP: System of records
fereign visit)
Sekce č. 3 (Section
No.3)
Odborné technické práce (Technical
works)
1. místo
Martin Kučera
Praktická robotika na ZŠ
(Practical robotics at basic schools).
2. místo
Pavel Benajtr
Virtuální a
reálná elektronická měření: Virtuální realita nebo reálná virtualita?
(Virtual and real electronic measuring: Virtual reality or real
virtuality?)
3. místo
Słavomir Czerwiec
Grafické uživatelské rozhraní
pro studium obvodu RL a používání umělých neuronových sítí.
(Graphical user interface for analysis of resistance-inductance
discharge with application of neural network)
další
pořadí
Petr Simbartl
Pouštní chyše blízké
budoucnosti aneb využití Slunce (Desert huts of close future alias
sun utilization)
Przemysław Podulka
Audio komprese pro internetovou
telefonii. VoIP - platforma pro distanční vzdělávání.(Voice
compression issues and their affect on internet telephony. VoIP –
the platform of e-learining)
Katarina Mohorič
Lepší budoucnost s recyklaci
materiálů - Hračky z babiččiny truhly (A BETTER FUTURE WITH
RECYCLING MATERIALS - Toys out of grandmamma chest. »When display
talks«)

Petr Šimurda
Šperkovnice - Práce se dřevem
(Jewel box - woodworking)

Tadej Jug
Didaktický model na téma „technické
kulturní dědictví pro budoucí generace“ (Didactical model PUD – BJ
at technical lessons »Technical cultural heritage for future
generations«)

Tomáš Šujan
Laboratorní proudový zdroj
(Laboratory current generator)

Dominik Mazan
Konstrukce elektrických
zařízení - stabilizovaný zdroj napájení (Constructing of electrical
equipment on the example of stabilized power supply)
Martin Kučera
Měřič
rychlosti větru spolupracující s PC (Anemometer works with PC).


|