Ondřej
Zela
Poznávání dřeva (Wood Recognition)
Łukasz Abram
Projekt ilustrowanego leksykonu. Nośniki danych. (Project of
illustrated lexicon. Data Carrier)
Michal Štancel
Aplikácia IKT v predmete Technika na ZŠ (The Application of ICT to
Technology in Primary School)
Nina Es
Tehniški dnevi po modelu PUB-BJ "Od ideje do izdelka": Didaktične
igrače (Technical days following model PUB-BJ "From idea to product":
Didactic-educational toys)
Pavel Benajtr
Multisim – výukový elektronický materiál (Multisim – electronic
education material)
Juraj Földesi
Vyučovanie systémov CAD e-learningovou metódou (Teaching CAD system
with e-learning method)
Michał Pękala
Komputerowa gra edukacyjna "Drogowe puzle" wykonana w technologii
Adobe Flex
z wykorzystaniem JĘZYKA Action Script 3.0 (Educational computer game
"Road puzzles" programmed in Adobe Flex platform using Action Script
3.0 programming language)
Pavel Moc
Interaktivní učebnice základů Elektropneumatiky pro střední školy (Interactive
textbooks of pneumatic systems)
Martin Kučera
Didaktická počítačová hra spolupracující s externím reálným systémem
(Educational computer game cooperating with external real system)
Boris Vogrinec
Igrače in igre skozi čas v Šaleški dolini (Games and toys throu time
in the Šaleška valley throu a model PUB-BJ "From idea to product")
Martin Krotil
Nové trendy v oblasti webových technologií (New trends in web
technologies)
Petra Svobodová
Obnovitelné zdroje energie – vodní elektrárny (Renewable energy
resources – water plants)
Václav Strnad
Tvorba výukových www stránek zaměřených na technickou matematiku (Development
of web sites aimed at technical mathematics)
Valentina Tratnik
Projektno učno delo po modelu PUD-BJ "Od ideje do izdelka": Ljudsko
glasbilo citre („Making the instruments zither“ of model a PUB-BJ "From
idea to product")
Miloslav Khas
Tvorba a evaluace e-learningového kurzu k programu Zoner Callisto (Implementation
and evaluation of e-learning course for Zoner Callisto software)
Sławomir Czerwiec
Alternatywne sterowanie robotem Lego NXT 2.0 z wykorzystaniem
komputerowej wizji i algorytmów uczenia maszynowego AdaBoost (Alternative
control of a robot Lego NXT 2.0 using computer vision
and machine learning algorithms AdaBoost)
Katarina Hrablayová
Využitie videozáznamu v autodiagnostike učiteľa (Utilization of
video-recording in teachers self-diagnostics)
Dana Škabradová
Výroba loutek a jejich využití na 1. stupni ZŠ (Puppets
manufacturing and their use at elementary school)